Bodycombat 44 är ute nu!

Igår var jag och träna bodycombat och det var release för det nya programmet, bodycombat 44. Det var kul, kanske dock inte lika kul som förra programmet, 43an. Men det kanske är för att man inte kommit in i de nya rörelserna ännu så man hänger inte med lika bra. Men i och för sig gör det inte så mycket för min del om det inte är lika skoj för på sommaren jobbar jag så mycket och så har man så mycket annat fuffens för sig så tyvärr är inte träningen prioritet numero uno. Tråkigt men sant. Får ni tillfälle så dra iväg till gymmet nån dag och träna in nya rörelserna till bodycombat 44.
Just nu sitter jag och ser på Nya Zeeland - Slovakien. Det är faktiskt helt ok att det är askasst väder trots att jag är ledig, för då får jag inte dåligt samvete när jag sitter inne och ser på fotboll =). Men vad ska jag säga, det är ju bara VM en gång vart fjärde år, så att....
P&K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0