Träningsmål

Kom just hem från boxercisen. Sitter och mumsar i mig mitt träningsmål, som jag är väl värd efter att ha boxats mot Amelie. Sablar, den tjejen slår hårt. Jag känner nog av i mina axlar som vi träna ganska bra idag. Och vi gjorde en jäkla massa grodhopp, och det hände nått knasigt i min vad, kändes typ som att en sena satte knut på sig själv där inne. Skumt, det var inte kul. But, you know your aliiive!



Mitt träningsmål består av:

120 g snabba kolhydrater i form av färsk mango.
100 g magert protein i form av kalkon och keso.

Har ni tänkt på hur gott det är med färsk mango, det är ju sjukt gott. Jag har återupptäckt det sen jag började mitt nya liv. I'm in love. Det är liiite dyrare än vanlig frukt, men smakar det så kostar det, och det kan jag leva med. + att en mango räcker till typ 3 träningsmål, dom e ganska bigga. Hörs lite senare...

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0