Ingen Sommar Utan Reggae!

Nu har jag varit och lunchat med älskade syster. Det blev en ceasarsallad på ÅSS. Mums, men jag tycker dom var lite snåla med kycklingen. Nu ska jag just dra iväg till jobbet, men först "Dagens Sommarlåt".
Idag har jag valt Markoolios "Ingen Sommar Utan Reggae". Jag tycker att den är klockren precis som dom flesta andra av hans låtar så är texterna så jäkla bra. Man känner igen sig i dem. Dock har denna låt fått kritik för sin bild av alkohol i och med att Markoolio har många unga fans.
Citat: "Det ska va reggae på sommarn, lite lullig var dag". Haha, vadå, det stämmer ju... =)

Sommaren 2007!



XOXO!

Kommentarer
Postat av: lana

Tro mig du är inte ensam om att älska den glassen ! ;p

Asso det är helt sjukt att den kostar 10 kr just nu ;p

några planer inför helgen ?:D



följa varandra ?:D

2010-07-01 @ 01:19:31
URL: http://johannesoilir.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

hej! vill du ha en persnligare bloggdesign?

kontakta mej :)

kram

2010-07-01 @ 12:46:45
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0