Examensbilder!

Har ju glömt lägga in examensbilder. Eller glömt och glömt, jag skyller allt på dataproblem. Men nu kommer det ett gäng bilder här.
Det var för övrigt en helt underbar avslutning, och jag och mina klasskamrater hade hur kul som helst.
Jag och finaste Johanna.


Moi!


Skumpan slank ner konstigt nog. =)


Underbart kul att Sara och Hanna hade hittat ända till Åland för min skull.


Avslutningsmiddag på Mariepark.


Johanna & jag!


Rickard B., Basti och Rickard H.


Yosef, Jenny och Hanna.


Sara och Matilda S.


Me, Fredrik och Fia.


Shysst kameraskugga.


Det blev många mössor att skriva i.


Jag och sötaste Jenny.


Coola killar


Mysiga brudar!


Årets snyggaste kille och årets snyggaste tjej, haha, jag skojar inte.


Och så lite dans.


Drinkar på Ångbåtsbryggan Knorring.

Sådär, nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. Hörs lite senare!!
XOXO!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0