Nyårs-Pics!



Har ju totalt glömt bort att lägga in bilderna från våran nyårsfest.

Jag, Rasmus och hela Dinos-gänget samlades på Dinos (som för övrigt höll stängt så att alla kunde vara med och fira) för lite fördrinkar, sen gick vi på en tre-rättersmiddag till grannrestaurangen Indigo. Supergod mat var det och en hel del dricka. Sen gick vi tillbaka till Dinos och festade hela natten. Nyårsraketerna såg vi från terassen med en massa skumpa och nyårspussar. Här kommer iaf en hel del bilder.

Grabbarna fick för sig att nyår var Emo-kväll.



Fördrinkar på Dinos.

Jag och min fina bordskavaljer Emil.



Finaste syster och jag.



Mitt bord.



Rock on!! =P



Rasmus tyckte det var en kul idé att ta upp-och-ner-bilder på folk.




The man with the plan!



Varmrätten. Mmm, yammy!


Söta tjejjor, Jenny & Linda.



I'm bringing sexy BACK! Hehe =)



David Buchannon med brudar.



Todilooo!

 

Haha, Jennifer med matchande pandamössa.



En kuban till en iran.



Strike a pose.



Fina flickor, Katja & Liz.



Aaah!



Family!



Jag & Kimmi!

Vi blickar in mot vår framtid, 2010!

    

Coola killar!



Kimmi & Jenny



Heta brudar!



Schkåååål!!





Vad är ett nyår utan lite dans?


    

    



Det här kallar jag kärlek!

Puss & Gott Nytt 2010!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0