M.J RIP

Snubblade precis över Oprahs talkshow program på 3an (jag lovar, jag brukar inte titta på det annars =P )
Iaf, det var ett minnesprogram om Michael Jackson, och dom visade en massa klipp från intervjun hon gjorde med M.J 1993, första intervjun han gav på 14 år. Shit vad jag saknar honom. Om det nu är möjligt att sakna någon man aldrig har träffat, så gör jag det. Han var min första idol faktiskt. Kommer ihåg när jag fick "BAD" på kassettband när jag var typ 6 år, haha.

Oprah och Michael under intervjun 1993.



Denna bok fick jag av syrran i julklapp.

Har inte hunnit börja läsa den ännu, men nu fick jag sån Michael-abstinens att jag tror jag måste börja bläddra i den ikväll.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0