Big Sis' B-Day

I fredags firade ju jag och brudarna syrrans födelsedag. Det var superkul, vi blev nog alla ganska glada i hatten. Först var vi på Arken och basta och bada i poolen. Eller jag skippade det, det var faktiskt superkallt. Sen förvandla vi oss till ½ ton (?) heta brudar och gick till Indigo för middag. Där blev vi större delen av kvällen tills vi gick en sväng till Arken igen, vilket man som vanligt kunde låtit bli om ni frågar mig. Jag och Jana slutade vid en spelautomat där vi faktiskt vann lite pengar, så nu har jag väskan full av småmynt. Men kvällen var iaf riktigt lyckad.

Här kommer lite pics.

2 osminkade brudar redo för sauna.

Vissa var modiga och vågade sig i det kalla plurret.



Andra hade det varmt och skönt i bastun.



The birthdaygirl.

   

The food was delicious.



Sötaste Jenny och jag.



Liz, Jen och Jana.



Black is back.



So is stripes.



Jag var inte den enda som lekte japan.



Salut!



Hot waiterguy.



Chicks night out.



Bonka bäver ville också festa.

       

Profilepics.



Tjofaderittan lambo.



Sötisar.



Posa då!





1 million dooolers.



Hej jo!



Schkål igen!



Skumpa hör till!



BFFs.



Sött och surt. =)

That's all folks.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0