The Wanderer!

Provjobbet gick riktigt bra igår. Det var nöjda med mig, så nu hänger det på mig om jag vill ha jobbet eller ej. Vill jag ha det så är det mitt. Det var ett stört mupp-gäng som jobbade där så jag skulle nog trivas som fisken i vattnet. Det handlar lite om jag får jobba vecka-vecka (alltså, jobb en vecka, ledig en vecka), för då kan jag fortfarande flytta till Rasmus i Sverige. I och med att Havsvidden ligger ute på vischan så finns det möjlighet att övernatta där, det är ett stort hotel komplex och de har till och med personalbostäder. Skit mysigt! Vi får se vad som händer i framtiden.

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh söta! Va kul att du fått jobb!! :) Hoppas du får det vecka-vecka så du kan komma o bo här hos oss!! Tänk va mkt shopping som finns här;) hehe! KRAMAR Malin!

2010-08-15 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0