Nautical!

Idag var första dagen på min praktik som jag gör på restaurang Nautical. Jag var såklart lite nervös innan jag kom dit (det är jag alltid när jag ska på praktik, jag är så jävla töntig) men dom var ju supergulliga såklart. Jobbade med två killar i köket som hette Leffe och André. Jag kände nog igen båda två till utseendet (Dinos-stammisar, vad annars). Ska bara vara där t.o.m. lördag, känns lite kort stund för att vara på praktik, men, men, bättre än ingenting.
Snart ska jag dra iväg på boxercise och få svettas lite, eller ok, MASSOR =). Träningspolarna idag är Anneli, Jana och Linda, så vi hörs lite senare.
P&K


Kommentarer
Postat av: emma

thanks snygging ;) har du en bra kväll?

2009-10-06 @ 22:12:55
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0