Klyftig=stora rattar!!

Hahaha! Sitter och kollar på reprisen av Cirkus Möller. Där har dom ett inslag där dom ställer en 3-alternativs fråga till 2 stureplansbrudar. 
Frågan lyder: Vad betyder det att vara klyftig?
a. Smart
b. stora bröst
c. fan av Carolina Klûft
Dom får faktiskt till slut fram rätt svar, men fan vad kul det var att lyssna på deras resonemang. 
"Alltså ingen har nånsin sagt till mig att jag är klyftig, så det kan ju typ inte ha med bröst att göra dårå. Kanske det är det där med smarthet iom att jag aldrig lixom har hört det. Är man plattad om man är dum då?? Ööööh!!! Vi svarar: a. smart."
Alltså finns det brudar som är så IQ-befriade, eller gör dom sig dumma med flit?? 
Shit the same, jag kan iaf kalla mig klyftig, jag menar jag bara äääälskar Carolina Klûft. =)
P&K

Kommentarer
Postat av: amelie friman

va in o kolla in din blogg lite, hade kvar lappen på kylskåpet som du skrev så jag tänkte why not..:)blev inspirerad att ta o damma av min gamla blogg som finns någonstans..fett nice att du har musikvideor med på bloggen!I like

2009-11-08 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0