Får man avreagera sig? TACK!

Saker som stör mig just nu:

* Kom just hem från skolan, och klockan är snart halv 5. Va fan!!?!!
* Fick sms från gymet, och Bodycombaten är inställd idag. Ska jag sitta här på mitt feta arsle och bli tjock tycker dom?
* Min dator är helt jä*la retarded. Tangentbordet håller på att ge upp. Ibland måste man trycka 10 ggr på samma bokstav. Jag blir tooookig, slänger snart ut datorn genom fönstret.
*Har julstädat kök och kylar i 2 dagar i skolan och sen kommer städtanterna och klagar och skriker på att vi har slarvat. Bia*ches!
* Man kommer hem och inser att man borde julstäda hemma också. Brudarna i klassen kommer hit på fredag, och nästa vecka kommer mamma och pappa. ORKA!!

P&K (hmm)

P.S. Sorry mamma, för alla svordomar i detta inlägg. Love you!


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Okej. :D

2009-12-16 @ 18:14:53
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0