Vill resa

Ligger på soffan och latar mig efter middagen, lagade gammal hederlig svensk husmanskost; bruna böner med fläsk, men det blev bacon för de e mycket godare än fläsk. Ska iväg till Umbra och jobba några timmar ikväll. Det var nått stort sällskap som skulle komma så de behövde min expertis hjälp, haha nä skoja bara.
Igår pratade jag och "Mitt Lilla Äckel" om att resa till Australien och Nya Zeeland i en månad när vi båda är klara i skolan. Ååååh, vad jag blev sugen, det var så länge sen jag var någonstans. Har lite reseabstinens. Ålskar verkligen att resa och se nya platser.
Bilderna är tagna från senaste resan som gick till Kina förra sommaren tillsammans med Rasmus och mami. Se så fint vi matchar varann med rosa och rött, haha.

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0