NKOTBSB!

Yes that's right, det bor en liten pojkbandsnörd i mig också. Jag och min kära vän Jana åkte ner till Malmö i helgen för att gå på pojkbandens superkonsert. Upphovsmännen av boyband, New Kids On The Block sammanstrålade med de största i gengern, Back Street Boys för en gemensam konsert på Malmö Arena.

Och vilken konsert sen... Glöm fjortisar som står och gråter och lägg istället till kvinnor i 25-35-års åldern som kanske inte gråter, men för all del står och skriker och sjunger och dansar med till sina ungdomsidolers största hits.
Det är nått jag kommer minnas forever. Det var verkligen superkul. Jag och Jana stod bara ett par meter ifrån scenen så vi kunde nästan nästan ta på våra gamla idoler, haha. Men det gjorde vi inte. Men jag måste erkänna att jag har en liten crush på Jordan från New Kids, det är nästan som om jag är 10 år all over again. Säger bara, mums....
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0