I'm aliiiiive!

Tjabba tjena hallå!
Jag är tillbaka efter historiens längsta bloggpaus. Tänk, jag har inte bloggat sen augusti, helt sjukt. Typ varje dag tänker man att man borde blogga men så är man upptagen med annat och så kommer man bara på fler och fler ursäkter till att inte blogga, och ju längre pausen blir desto svårare och svårare blir det att komma igång igen.
Men nu jävlar ska jag ta mig i den så kallade kragen och försöka blogga med jämna mellanrum igen.
Vad har hänt sen sist då? Jo, jag har bland annat börjat på ett nytt jobb. I kallskänken på havsvidden. Det är ett konferenshotell i Geta, Åland. Det är kul, mycket att göra och jag lär mig en hel massa nya grejjer. Det är mycket bakning och sånt så jag har blivit inspirerad att söka till en konditorlinje för att lära mig ännu mer.
Jag jobbar vecka-vecka, vilket innebär att jag är på jobb en vecka i sträck med långa dagar 12-15 timmar/dag. Men sen är jag ledig en vecka i sträck också, så när jag är ledig är jag oftast i Västerås hos Rasmus. Han pluggar ju här. Och det är här jag sitter nu alltså, i lägenheten i Västerås. Rasmus är i skolan och jag ska väl åka iväg och inhandla lite käk så att det blir middag idag också.
<3 Cronx <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Jaaaaa du är tillbakaaaaa<3 Splendid!! Känn dig läsd!

2010-11-24 @ 19:58:26
URL: http://mariaohberg.blogg.se/
Postat av: Katja

Håller med, äntligen har du börjat blogga igen så man kan hålla koll på vad du gör! härligt, många kramar

2010-11-25 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0