Umbrella!

Nu e jag hemma från jobbet och ska just hoppa under täcket men jag måste ju slänga in ett blogginlägg först, haha, nu börjas det... =)

Det får bli en "Dagens Låt"-inlägg. I fredags spelade faktiskt ett hyffsat känt band på Dinos. Jag var själv där och jobba i baren och jäklar vilket tryck det var, vakterna fick sätta stopp i dörren. Det var riktigt kul att jobba faktiskt. Bandet har varit en gång tidigare till Dinos, det var 2007 när de slog igenom med en cover på Rihannas "Umbrella". Visst är det Lillasyster jag pratar om. Två av bandmedlemmarna var ju även med i LOK, ett band som var stora i slutet på 1990-talet om ni minns dom. De hade hitar som "Skrubbsår" och "Lok Står När Dom Andra Faller".



Puss & God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0