Jana fyller 20+!

Idag fyller en av mina käraste vänner Jana år. Ska inte avslöja hur mycket, vi har kommit upp i den där aktningsvärda åldern (vi är lika gamla) då man inte behöver avslöja sånt. Vem mår bättre av att veta hur gammal jag är lixom? Skulle jag vara lika gammal som jag ser ut så skulle jag vara typ 6 år yngre, och gärna det, helt ok. Skulle jag vara lika gammal som jag känner mig så skulle jag väl vara typ tolv, haha, nä jag skoja bara.
Vissa av mina klasskamrater tycker att det är värsta grejen att jag är 3 år äldre än min pojkvän, men skulle man inte känna oss så skulle man säkert tro att det var tvärt om. Men ålder är trots allt bara en siffra.
Aja slutsnackat.

Grattis Jana på din 20+års-dag!!! Love ya, ikväll går vi ut på några födelsedags-bärs.



Sötaste Jana på syrrans födelsedags-firande i januari. Hon e crazy!

P&K

Kommentarer
Postat av: Jana

Tack gumman!!!

Snart ses vi på Dinos!!

Många kramar!!!

2010-03-31 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0