Jag lever!

Tjohoo!

Om jag skulle ta och ta tag i mitt bloggande igen, haha gud, jag har ju inte bloggat sen 22 januari. Jag har nog haft riktig jäkla bloggtorka och ju längre tiden gick desto jobbigare kändes det att skriva in www.blogg.se i addressfältet och logga in. Ni vet det kändes nästan som ett tvång att blogga, att jag fick grymt dåligt samvete om jag inte kom på vad jag skulle skriva, och så ska det ju inte vara, det ska vara skoj. Och man behöver faktiskt inte blogga alla dagar om man inte hinner. Man har ju faktiskt ett liv också, haha.
Ikväll ska jag iaf dra iväg till Dinos och jobba lite. Rycker lite i pengatarman, ryck, ryck....

P&K

Förresten... P.S. Detta får ni inte berätta för Rasmus, de e en hemlis, men jag har iaf en liten crush på en kille. Han heter Eric Saade. Damn, vilken Manboy!!! Jag kan inte uttrycka det bättre än Dolph: Han är alla tjejers våta dröm. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0