Städmani!

Fick lite städmani häromdagen när jag hade fått i nerverna på att det var så förbaskat stökigt hemma. Grejen är den att jag brukar vara ganska pedant med städning och tvättning och jag städar dagligen och tvättar minst 2 ggr i veckan. MEN, jag måste erkänna att på sommaren så brukar det väl bli lite sisådär med det hela. Det finns så mycket annat man vill göra och prioriterar före att åka hem och städa plus att man ofta jobbar 10-14 timmars dagar och då blir man ganska trött. Men nu har jag det fint hemma igen och behöver inte tänka på det på ett tag igen, skönt!!

Före:
Efter:
Före:
Efter:
Blev ju lite skillnad i alla fall. =)

XOXO!

Kommentarer
Postat av: thaitrÄsh

jag skulle behöva städa undan hos mig med!! huuuah!!



jaa jag kör nog på skorna. :)

2010-06-23 @ 23:28:47
URL: http://thaitrash.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

åh söt liten vovve (:

2010-06-24 @ 01:09:29
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0