Natti natti!

Kom just hem från jobb/krogen! Blev nästan ett 12-timmarspass på jobbet och sen hade Jen och Liz bestämt sig för att ta sig en eller två efter jobbet och jag är inte den som säger nej så jag kom med på ett par öl på äventyrsgolfen. Det var livemusik med Mette, och jäklar jag måste säga att den tjejen har en grymt skön röst att lyssna till. Lite så där whiskyhes, vilket inte är helt fel. Trots att jag ville stanna så sa samveten och det faktum att det var slut i snusdosan att det var dags att trampa hem cykeln. Det är ju trots allt fredag imorrn och när man jobbar på krogen så innerbär det ett givet 13-timmarspass. Nu ska jag krama kudden, puss på er!
XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0