Week From Hell

Har en helvetesvecka framför mig, men jag ska påpeka på en gång att jag har valt det själv. Men jag måste ändå beklaga mig lite. Förutom vanlig skolvecka 08-15.30, så jobbar jag på Dinos mån, tis och tors 18-24, sen på fre och lör så har jag praktik på Hjorten 16-23. Inatt sov jag inte många timmar heller, sov liiite förlänge på söndag morgon, så det var supersvårt att somna igår kväll. Plus att Rasmus har dragit på sig flunsan så han låg och hosta och rossla. Tror jag till slut somna vid halv 3 eller nått. 
Jag kommer att vara mer död än levande på söndag. Men jag lovar att det är värt det, ska tänka på det när jag ligger på playan i Thailand och svettas med en paraplydrink i handen. =)
Men det som är mest jobbigt är att det blir jävligt tomt på träningsschemat denna vecka, men aja, ibland måste man ju prioritera och just nu prioriterar jag Thailand.

Bild från Kreta 2 år sen.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0