Nu Har Jag Bestämt Mig!

Japp, det blir en Thailandsresa i år. Har forskat lite i hur mycket det kostar, har frågat rektorn om jag får ta ledigt och jag har konstaterat att jag kommer att ha råd och jag får ledigt från skolan, så det är inget att snacka om. Tjohoooo, Thailand here I come. Shit va glad jag är, jag behöver verkligen det här känner jag.

Tanken att åka ner började gro i mitt huvud för några veckor sen när jag och Jennifer var och simmade och hon berättade att hon skulle åka ner och göra sin Divemaster-utbildning, då blev jag så avis och sugen på att åka ner, och denna vecka kollade jag upp allt som behövdes kollas upp och nu är det klart alltså.

Jen gör sin utbildning på Koh Tao så det är väl där jag kommer vara mestadels. Kul är att även mamma och Jaana åker ner och hem samtidigt som jag, så man får sällskap, toppen. Berättar mer när det närmar sig, vilket är runt den 9e februari.



Jag & Rasmus på Kreta för 2 år sedan.

P&K



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0