Havsvidden!

Idag ska jag iväg och provjobba på Havsvidden. Det är ett jättefint och stort konferens hotel som ligger ute på vischan här på Åland. Jag har bara jobb på Dinos till och med september, så det är dags att jag börjar tänka på hösten nu. Från början hade jag ju tänkt flytta till Sverige i och med att Rasmus har 2 år kvar på sin utbildning men får jag ett bra erbjudande här på Åland så är det kanske värt att stanna, det var ju faktiskt dom som ringde upp mig och ville ha dit mig. Ganska smickrande! Jag ska i alla fall provjobba i kallskänken och det är ju det jag tycker är roligast i köket så det blir nog skoj. Önska mig lycka till!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Katja

Lycka till gumman!!!

Många kramar

2010-08-12 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0