My Heroes!

Då har denna helg kommit till sitt slut oxå. Usch, vad tiden går snabbt ibland. Älsklingen har åkt hem och jag sitter ensam i soffan igen. Eller jag är ju inte helt ensam, jag får ju inte glömma älskade Juttis, min ögonsten. Har försökt sysselsätta mig med att pröva en halloween-sminkning. Jag vet, det är typ 3 veckor kvar men jag hade inget bättre för mig, haha. Tyvärr ska jag jobba på Halloween, sitter i inträdet på Dinos, men det betyder ju inte att man inte kan dra till med en crazy sminkning, eller hur? Jag är ju trots allt på krogen iaf =)

Här kommer dagens musikinspiration, en totalt grym låt av Foo Fighters, enligt mig. MINA hjältar är alla i min familj. Lite klyschigt kanske men så är det. Min far för att han är så sjukt social, han är den som kan bli polare med grannen på tunnelbanan. Min mor för att hon har gått igenom så otroligt mycket och ändå är en av de starkaste personer jag vet. Min syster som vågar vara sig själv och alltid står för vad hon tycker. Min pojkvän som är riktigt målmedveten och jag tror verkligen att han kommer lyckas med allt han tar för sig. Och självklart för att de alltid älskar mig villkorslöst, och det tackar jag för. Jag älskar er också, trots att jag kanske inte säger det alla dagar.

De är riktiga hjältar!!!

 
Vad har ni för hjältar?

P&K


Kommentarer
Postat av: Hilea

Tack så mycke=)

2009-10-11 @ 23:22:37
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: emma

så mysigt (: hur har din söndag varit sötnos?

2009-10-11 @ 23:40:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0