How I Met Your Mother!

Kom just ut ur duschen. Bara typ 4 timmar efter att jag kom hem från gymet, usch vad äääcklig jag är. MEN, till mitt försvar så fastnade jag typ i soffan. Bokstavligen!! Min lilla rumpa har blivit så tunn efter all träning så den gled ner i soffspringan och jag kunde inte komma loss =). Haha, ok jag skojar.
Nu sitter jag och tittar på "How I Met Your Mother", och jag bara älskar den serien. Kanske för att den påminner om "Vänner", som har och alltid kommer att vara min favorit serie EVER.
P&K


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: jaha va kul :)

jag är också finsk. Helfinsk. Tillomed finsk medborgare. Så pratar också finska. Sen pratar jag flytande engelska (bott i Kalifornien), spanska och italienska.

Vill lära mig franska och kinesiska :) Tycker språk är sjukt kul!

2009-10-09 @ 15:38:22
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: emma

thanks snygging! vilka komplimanger du ger mig ;) jag bugar och tackar så hemskt mycket. jag kommer säkerligen uppdatera den kategorin mer efter hand. tills dess hoppas jag att det går bra att läsa det andra jag skriver? (: hoppas du har en bra fredag förresten!

2009-10-09 @ 16:05:36
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0