Hola!

Kom precis hem från spanskan och jag måste bara säga att jag tycker spanska är ett av dom finaste språken som finns om inte det allra finaste faktiskt. Har inte orkat blogga alls idag, jag är så j*vla trött just nu så jag låg bara på soffan och halvsov efter praktiken, orka inte ens laga mat så jag gick till Dinos och käka en Chicken BLT Sandwich före spanskan (supergott). Nu ska jag för en gångs skull försöka somna före kl 12, så att jag kanske är människa imorrn igen så att jag orkar träna och så ska jag ju träffa Milton på nån öl sen senare på kvällen.  
P&K


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, håller med. där finns så mycket! :D

Ska lägga upp grejerna imorgon, fast det var inget speciellt som vi handlade. =)

2009-10-07 @ 23:26:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

spanska är riktigt fint.

läser eller kan du fler språk?

2009-10-08 @ 21:38:04
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0