Fever For The Flava

Filmen är slut. Filmen var bra. Första filmen var bättre. Punkt slut.

Kom att tänka på en så jävla skön låt som jag har lyssnat massor på. Den är med på PS spel "Need For Speed", och den påminner mig så mycket om första sommaren som jag jobbade på Åland. Vi bodde i ett litet kollektiv, 3 tjejer och 2 killar och vi jobbade alla på Dinos och vi hade TV och Play Station i vårt lilla kyffe med madrasser på golvet men vi hade inga TV-kanaler, så det enda vi gjorde dagarna långa när vi inte jobba eller satt på uteserveringen och drack öl, så spelade vi Need For Speed. HELA TIDEN!! Det var grymt kul, och då lärde jag mig älska den här shyssta låten!!



Visst e den skön?

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0