All These Things That I've Done!

Fick en idé igår när jag lyckades få in ett youtube-klipp (visst e jag duktig?) på bloggen. Om jag nu lyckas uppdatera dagligen så kan jag ju ha ett dagens-nånting inlägg. Och jag älskar ju verkligen musik så varför inte ha ett återkommande dagens låt-inlägg. Istället för de ganska vanliga "dagens outfit" som jag har märkt att många har. Inge fel med det, jag älskar oxå kläder och shopping. Men ärligt talat så tror jag inte att nån är så intresserad av vad jag har på mig, haha. Min lilla favorit Tove, i idol, som för övrigt gick vidare till fredagens kvalfinal gjorde ju en toppentolkning av The Killers låt All These Things That I've Done, så här e min The Killers favorit. 



P&K


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: tack så mycket :D

2009-10-02 @ 00:03:09
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0