AIK i mitt hjärta!

Hallå!
Har varit riktigt usel uppdatering här på bloggen. I KNOW! Men det blir så ibland, jag har inte riktigt varit på humör för att blogga. Har känt mig lite halvdeppig och trött, tror det är årstiden, mörkt och eländigt. Men ska försöka bättra mig.
Kom precis hem från Sthlm, har varit där hela helgen och hälsat på mamma och pappa. Gulle var oxå med, även om han plugga jävligt mycket (tenta i veckan) hela helgen så var det skönt att få kramas lite. Vi har mest tagit det lugnt, försökte göra lite shopping men inte ens det var jag sugen på.
Men nått som var riktigt grymt kul var att vi var på derby idag, Hammarby-AIK. Det var sjukt länge sen jag var på match. Jag var ju en sån där som hade säsongsbiljetter till Norra Stå när jag var yngre. Men det blir inte så många matcher när man är bosatt på Åland, tyvärr. Underbart nog så vann AIK matchen med 2-1, så det kunde inte bli mycket bättre än så. AIK leder serien med en poäng över IFK Göteborg, med bara 2 omgångar kvar, så det är sjukt spännande. Jag ÄLSKAR fotboll och AIK, ville bara säga det.
P&K  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0