Tjohooo, I'm in love with Jimmy Choo!

Igår släpptes ett superhypat sammarbete mellan Jimmy Choo och H&M. Som jag har väntat. Jag som bor på lilla kobben Åland och det går inte att sikta en H&M-butik så långt ögat kan nå får ju nöja mig med att klicka hem grejerna från internet och be till en högre makt att de ska passa.

När H&M gjorde ett sammarbete med Matthew Williamson före sommaren så låg jag och sov när kollektionen släpptes kl:00.00, så jag gick in på internet 7 på morgonen och tänkte klicka hem lite grejer, men då var alla de bästa sakerna slut. Såklart!!! =(

 Den här gången ville jag inte missa min chans så jag hade klockan ställd så att jag hängde på låset in cyberspace så att säga, så nu är jag stolt ägare av dessa underbara mockaskor, den lilla svarta, blingat skärp och glitterörhängen.



P&K

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst är skorna helt underbara?! Hoppas du haft en bra dag hittills!

2009-11-15 @ 16:09:42
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Patricia

fina saker där!

2009-11-16 @ 14:45:25
URL: http://stilettoqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0