Sweet Home Åland Islands!

Hur är det man säger: "Borta bra, men hemma bäst!". Det stämmer ganska bra just nu. Kom just hem innanför dörren och jösses va skönt att slänga sig på soffan (sa jag just: jösses, hm, hehe). Ok, iaf... man märker nog att man är internet beroende när det första man gör är att slänga igång datorn. Det här är ju typ första blogg inlägget på en vecka.

Har som sagt varit i Kroatien och deltagit i en kocktävling genom skolan: AEHT 2009
För att det inte ska bli så jäkla trist att läsa. Jag menar ska jag berätta om allt som har hänt så måste jag dela upp det. Annars blir det ett inlägg som är 3 meter långt typ. Så jag tänkte ta en dag i taget. Så idag berättar jag om första dan därnere och imorrn berättar jag om dag 2 osv. Och massor av bilder såklart =)

Hörs lite senare!



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0