KoRn!

Varje morgon när jag vaknar så tänker jag: "Satan, vad trött jag är!! Ikväll ska jag ta mig F*N komma i säng före klockan elva." Men nej, inte ikväll heller. Det är som att man har en inbyggd spärr som vägrar låta en hoppa under täcket före midnatt. Helt sjukt!

Idag var det KoRn som snurra runt i I-poden (hur dom nu skulle kunna snurra runt där vet jag inte) när jag var ute med vovsingen. Så jag bjuder på en av i mitt tycke deras bästa låtar, som jag tyvärr inte har i I-poden, så jag blev jäkligt sugen på att höra den.



P&K


Kommentarer
Postat av: Linus

Ooh, det var längesen jag hörde den låten! Det är verkligen en av deras bästa !!

2009-11-05 @ 11:47:43
Postat av: Christine

Haha, jag är lika hopplös! Tänker varje dag att jag MÅSTE verkligen somna i tid. But never. :-P



Ja tur clementiner är nyttiga iafl. Fast jag har hört att det inte är så bra att äta för många citrusfrukter om dagen. Eftersom det är surt. Men hur ska man kunna sluta? Haha. ;-)



Hoppas du får en trevlig dag!

2009-11-06 @ 10:05:19
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0