Tjenna!!!

Känns bra att förra inlägget var ett: "Sorry, jag har varit dålig på att uppdatdera"- inlägg, och sen uppdaterar jag inte på flera dagar, haha, men så kan det gå ibland. Det är ju tur att man inte är nån Blondinbella, då skulle väl folk tro att man hade kolat vippen. Men jag är i allra högsta grad alive and kickin'. Har varit iväg till Svedala på lite julklappsbestyr, och jag orkade faktiskt inte bry mig om bloggen när jag var hemma hos mamma. Men nu är jag tillbaka på ön, och ska försöka skärpa mig. =)
Fick med mig mamma till ön, hon blir här över julen. Även pappa kommer, men han kommer först på onsdag. Nu ska vi och syrran och Rasmus kura ihop oss i soffan och kika på en julfilm (hoppas vi får plats).



P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0