Julfest

I fredags hade vi julavslutning på skolan. Det var sjukt kul. Först kom tjejerna i klassen hem till mig, där vi tog ett glas eller två medan vi gjorde oss assnygga. =)  Sen hade vi trerätters middag på skolan med lite lekar och sånt där jox. Vissa var gladare i hatten än andra kan jag säga. Sen drog vi självklart ut på krogen, jag, Hanna och Johanna drog en sväng till Dinos först. Det börja rycka i Johannas dansben så hon drog ner till nattklubben på Arkipelag medan jag och Hanna stanna kvar och lyssna på mina kompisar i Paranoid Park före vi självklart också drog ner till Arken (där alla hamnar förr eller senare). Här kommer iaf lite bilder som utlovat.



































Tack alla mina kära klasskompisar för en toppenkul julfest!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0