I'm sooo hoked

Jag är ganska patetiskt, men nu är jag bara såå fast. Jag har börjat kolla på min absoluta favoritserie (förutom "Vänner") "One Tree Hill", season 1. För typ tredje, fjärde gången eller nått sånt. Och jag kan inte slita mig, fast jag vet ju precis vad som ska hända. Och jag sitter fortfarande och hoppas på att det ska bli Lucas och Peyton fast jag vet att det blir Lucas och Brooke (till en början). När jag är färdig med season 1, så måste jag ju se season 2, 3, 4 och 5 också. Sen blir det season 6 som precis kommit ut på DVD. Och den har jag inte sett (tjohoo, vad jag längtar). Så det är som en uppladdning att se om alla säsonger innan jag ser fortsättningen som jag inte sett ännu, förstår ni? Sverige har väl redan visat hela säsong 6 på TV redan, så jag är lite efter, men what the hell!! Som sagt, både efter och patetisk. Så om det blir dålig uppdatering så vet ni vad jag gör, jag både börjar dagen med "OTH" och slutar dagen med det. Sooo hoked (läs:pathetic), I know...



P&K


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; jodå :) de är supermysigt att jobba med djur :)

De händer allti nått nytt varje gång med de små stisarna <3

2009-12-08 @ 18:35:44
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0