Dan före dopparedan

Det är väl ingen som har missat att det är dan före dopparedan. Det är superstökigt i köket och allt ska hinnas med. Vi firar ju inte julen här hemma hos mig, utan vi åker ut till Lemland till Rasmus familj, men vi har ju ändå lovat att hjälpa till med lite käk så att dom slipper göra allt, och jag tycker ju bara det är kul. Men jag tror mamma blev lite besviken på mig igår när jag blev inringd på jobb och överlämna allt jobb på henne. =( Sorry mami! Pappa messa precis också och sa att han är på väg till båten nu, så snart är alla på plats, toppen.
Sen har jag två busar här hemma, inte nog med att Juttis springer omkring som ett yrväder, nu är hennes kusin, Indie här över julen också. Det är alltså Rasmus familjs hund. Rasmus mormor och morfar kommer över julen och han är allergisk, så vi får va hundvakt här.
Men dom är helt spritt språngande galna när dom är tillsammans!!!





Det är skitkul att bråka om mjukisdjuren, och man kan lixom inte ha varsitt.



Men dom kan också vara ganska lugna och söta.

Nä, nu måste jag gå och julstöka vidare. Hörs lite senare.

P&K


Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-12-23 @ 16:35:08
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0