Bloggtorka!

Ursäkta den grymt dåliga uppdateringen i helgen, beror delvis på tidsbrist men också på att jag har inte haft nån riktig inspiration till att blogga, så lika bra att skita i det i så fall.

Så vad har hänt i helgen? I fredags var vi ute och firade Mario som har fyllt år, och vi hade riktigt jäkla skoj faktiskt.
På lördag  var jag på Dinos hela dan och jobba, eller "praktisera", jag var ju där å skolans vägnar så jag fick ju inte direkt pröjs, haha. Kändes skumt att praktisera där, iom att jag har jobbat där mer eller mindre i 6 år, men det var kul, jag, Linus, Denko och Mackan rockade köket.
Idag har jag varit på gymet och tränat bodycombat, sen var jag och syrran och hyrde filmer. Så hon, jag och Juttis har haft en riktig tjejkväll med chickflicks-maraton (och en tecknad). De här filmerna såg vi:



Jag tycker dom var bra allihop, men jag trodde "Anywhwere but home" skulle vara bättre. Aja, nu ska jag hoppa i sängen.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0