I said good day!

Sitter här i Västerås och funderar på hur länge sen det var jag skrev ett blogginlägg och jag kom fram till att det var på tok för länge sen. Smäll på fingrarna på mig, fy.
Det är tokfint väder här iaf och jag var precis ute och promenerade med tokfia. Fick riktigt vårkänslor i hela kroppen. Älskar när solen skiner och snön börjar smälta.
Nu är jag lite uttråkad och irriterad. Har försökt söka på internet efter ett gym här i Västerås där man kan träna Bodycombat, mitt absoluta favorit träningspass. Men tror ni det finns? Nä, skulle inte tro det, vad är upp med det licksom? Det finns ju andra kul pass också men det är bara det att jag verkligen ÄLSKAR bodycombat så det är lite synd. Nu när jag faktiskt kommit igång lite med träningen igen. Hade ju lite uppehåll i höstas vilket är lite pinsamt att erkänna men nu är jag på rätt spår igen. Var och träna 3 gånger förra veckan trots att det var min arbetsvecka. Det tyckte jag var ganska bra. Men nu är prio ett att jag MÅSTE hitta ett gym här i Västerås så att jag kan träna på mina lediga veckor också.
Nä, nog om det. Nu börjar min pokerturnering som jag anmält mig till på paffens hemsida. Håll tummarna för att jag vinner, nog för att det är 518 spelare med, men men det är inte omöjligt. Jag berättar hur det gick sen.

I said good day....

Kommentarer
Postat av: Jennifer Cronin

Halloj syrran!!! Hör & häpna, jag har startat en blogg:-)Nu ska det i första hand säljas kläder & skor i massor, sen blir det väl lite som allt möjligt blogg:-) Kommer säkert behöva lite expert hjälp från dig stumpan... Synd att du inte hittat BodyCombat i Västerås. Det suger ju:( Saknar dig

XOXO

2011-02-10 @ 14:09:26
URL: http://spiderjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0