Rollercoster!

Mitt arbetsliv har mest varit som en bergochdalbana det senaste året.
Jag har gått från att jobba som kallskänka på Havsvidden...

...till att plugga restaurangkonditor på Ålands Hotel- och restaurangskola....
...till att jobba som kallskänka på nyöppnade restaurangen Havtorn....
...till att jag idag börjar på mitt nygamla jobb Dinos. "Home Sweet Home".
Känns faktiskt riktigt bra att komma tillbaka till Dinos, jag har alltid trivts med att jobba där, det är bra stämning alla kolleger emellan och de flesta är även mina nära vänner även utanför jobbet. Så det kommer bli en grym sommar, jag har det på känn. Och det kan jag säga, att det är inte alltid man har en bra känsla inför sommaren när det handlar om restaurangbranchen här på Åland.
P&K

Kommentarer
Postat av: Katja

Underbart att ha dig tillbaks både till jobbet och bloggen :)

2012-05-16 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0