Då är vi igång!

Yes, nu är EM igång, Aj löv it!!! Sitter och glor på premiärmatchen nu mellan Polen och Grekland. Haha, superintressant match verkligen, jaja, gillar man fotboll så gör man.
Sverige spelar sin första match på måndag. Då har vi sommar kick-off med jobbet, men jag tänkte smita hem i lagom tid till fotbollen. Jag menar festa med mina kolleger kan jag göra när som hellst för fan, men att Sverige är i fotbolls-EM händer om man har tur vart fjärde år. Så JA, jag prioriterar att se Sverige spela fotboll. Kalla mig fotbollsnörd om ni vill, men så är det.
Har även tippat EM på de åländska tidningarna, Ålandstidningen och Nya Åland, på Ålandstidningen tippa jag Polen som vinnare och i Nya Åland tippa jag att Polen vinner med 3-2. Just nu är det halvlekspaus och Polen leder med     1-0, så jag hoppas på lite fler mål nu, men bara Polen vinner så är jag nöjd. Grekland har även fått en spelare utvisad så det kan bli svårt för dom nu.
På återseende, nu börjar matchen igen, så nu måste jag sluta.
P&K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0