3xExercise

Kom precis hem från boxercise med Lisa. Idag har varit en riktig träningsdag kan jag säga. Började kl 12 med core. Kl 13 for jag till Bollhalla med Paul och körde en timme badminton. Sen blev det lunch med syrran på Dinos vilket satt som handen i handsken, man blir hungrig av två timmar träning. Sen gjorde jag lite shopping på stan, berättar mer om det sen. Kl 20 for jag till avancia igen för en timme boxercise. Nu har jag just duschat och sitter i soffan med lagom mycket värk i musklerna. Ska just koka en kopp te och göra en macka, sen är allt perfekt för en soffkväll.
Magrutor, here I come!!
P&K

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas att magrutorna kommit :O)

2011-03-23 @ 15:43:00
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0