New Release!

Idag var det dax för ny Bodycombat release, närmare bestämt Bodycombat 43. Den var sjukt kul och dom har skapat en ny rörelse som var inspirerad från Pirates Of The Caribbean. Man skulle typ sticka motståndaren med ett svärd och sen svinga den över huvet och och sticka igen, aja det låter kanske knäppt och jag är sämst på att förklara men jag lovar, det är sjuuukt KUL! Det är så härligt att träna och ha så grymt roligt under tiden, det är väl lixom det som är hela meningen med att träna. Ett tips till alla som inte gillar att träna: GÅ PÅ COMBAT! Glömde jag nämna att det är ROLIGT!!?!



Rachel och Dan Cohan. Paret bakom koreografin till Bodycombat, och mina förebilder. =)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0