Det är skillnad på vill ha och behöver!

Tjenixen!

Nu är ytterligare en dag i skolan avklarad och jag har varit ute på en långpromenad med jycken. Nu ligger jag och slappar lite i soffan och dricker kaffe innan jag ska åka på boxercise.
Jag har kommit fram till att jag behöver nya träningskläder, jag menar när man är och tränar så mycket som jag, 5-6 gånger i veckan så vill man ju ha fräscha kläder på sig och det leder till att jag måste tvätta super ofta och det är inte alltid jag hinner med i samma tempo som jag avverkar träningskläder. Tror ni det är störigt när man ska iväg på träning och inser att allt ligger och möglar i tvättkorgen, aaaah. Med andra ord behöver jag lite nya shyssta träningskläder.
Rasmus brukar säga: "Jag BEHÖVER typ en grävskopa." Så ni förstår ju att det är skillnad på vill ha och behöver. Jag menar ingen BEHÖVER ju en grävskopa.
Har hittat lite grejjer på H&M som jag jättegärna vill klicka hem, men men, har inte råd just nu. Var ju i Thailand för inte så länge sen, så nu är ekonomin i botten. Får vänta nån månad tills jag har hunnit jobba lite. H&M har faktiskt helt shyssta träningskläder till ett billigt pris, om man inte är märkesgay.

Buhuuu! Är det inte hemskt vilket I-landsproblem jag har. 

P&K 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0