Dagens To-Do!

Todilooo! (haha)

Dagens To-Do-lista

* Plugga
* Träna, Bodyjam, 1 h.
* Plugga, ca 1 h.
* Träna, Boxercise med Amelie, 1 h.
* ÄTA!
* Plugga lite mer.
* Hänga tvätt.
* Eventuellt blogga.
* Läsa Breaking Dawn.
* ZZZZZZZZZZZZZ!!!!!

Om ni undrar så börjar det bli lite deadlines nu för olika skolarbeten som måste börjas lämna in. Jag har ju bara 2 månader kvar i plugget, woohooo. Så det kommer nog bli en hel del plugg här framöver. Men träningen kommer på en god prio 2 i mitt liv. Har faktiskt fått lämna min ögonsten i Lemland (hos blivande svärföräldrarna), så att jag kan koncentrera mig på mitt några dagar. Och nej jag har inte glömt Rasmus, han är och kommer alltid att vara prio 7 för mig, =) moahaha.



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0