Dagens boktips!

Då var "Svenska Hollywoodfruar" slut för den här veckan. Alltså finns det nått mer underhållande program eller, måste bara fråga.
Nu ska jag borsta tänderna lite sen hoppa under täcket och påbörja en ny bok, Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". Känns ju knäppt att säga att det är dagens boktips när jag inte ens har läst den. Men jag har läst första boken i Millenium-serien, "Män som hatar kvinnor" och den var ju helt sjukt bra. Streckläste den i Thailand och det gick ju förbanna inte att lägga ifrån sig den. Så det finns risk för att jag inte kan somna inatt för att jag bara kommer läsa och läsa och läsa. Aja, jag tar den risken.

 

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0