Workaholic!

Har tyvärr inte blivit så mycket bloggande i helgen, har jobbat, jobbat, jobbat. När man kommer hem är det första man tänker på inte att sätta sig vid datorn och blogga i alla fall. Utan man slocknar rakt av i sängen.
I fredags blev det även lite utgång efter jobbet, haha det var skoj. När jag och Rasmus skulle cykla hem från krogen så skjutsa han mig, och vi vingla runt ganska bra så snuten körde upp bredvid oss och sa att vi nog borde gå istället. Alltså jag kunde inte hålla mig, jag börja asgarva.
Nu ska jag iväg på jobb, igen! Imorrn är jag ledig, men då har vi Kick-Off med jobbet, ska bli grymt kul. Nä, nu måste jag dra så jag inte kommer försent.

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0