Replay!

Från och med idag och ett tag framöver så kommer jag att ägna kategorin "Soundtrack of my life" till en både älskad och hatad musikgenre, nämligen sommarplågor. Personligen gillar jag sommarplågor för de påminner en ju om den underbaraste, varmaste och skönaste årstiden, och ofta har man personliga minnen till olika sommarplågor. Jag tänker lägga in både gamla klassiker från 10, 20, 30 år sedan men även årets sommarplågor ska jag få med.
Jag tänker börja med en av mina favoriter för i år, sommaren 2010. "Replay" av Iyaz en sångare från Brittiska Jungrfruöarna. Tycker den är duktigt skön och jag hoppas att den inte blir sönderspelad, vilket tyvärr är en risk med sommarplågor.
Sommaren 2010!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0