Rastlös!

Tjohej!
Är sjuuukt rastlös just nu. Är ledig och det är kasst väder, hipp hurraaa. Har sett på en film som syrran min köpte i Thailand, alltså en piratkopia. Såg typ en timme och tjugo minuter, sen var det ca 15 minuter kvar och då börja den hacka något sjukt mycket så det var omöjligt att titta på, kuuuul. Nä, inte direkt! Då satte jag på fotbollen, Holland-Danmark. Men den matchen var rätt slö så jag har surfat runt lite under tiden medan jag kikat på matchen. Holland vann förresten med 2-0, synd, jag höll på Danmark. Det är ju trots allt våra rödvita grannar. Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska på träning ikväll, men det är inte förns om två och en halv timme. Jaja, jag kan ju fortsätta och surfa runt på klädsidor, är stört shoppingsugen.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0