Mmm, Chunky Blue Cheese Dressing!

Kom precis hem från Boxercisen. Idag var det jag och Linda som bulta på varann. Skulle egentligen boxats med Anneli men hon blev tyvärr förkyld. Krya på dig, gumman!
Måste bara berätta vad jag åt till middag idag om nån är intresserad av det, haha. Åt kyckling-pastasallad med en underbar chunky blue cheese dressing. Dressingen är nog den godaste som finns och går endast att köpa i USA, så jag har nog inte smakat den på flera år, eller jo, kanske nån gång hemma hos mamsen. Fick den iaf av mamma i julklapp. Och idag invigde jag den. Känner jag mig själv rätt så kommer det nog bli mycket sallad framöver tills dressingen är totalt tom. Prisa vare amerikanerna och all underbar mat dom skapar för omvärlden.



Chunky blue cheese dressing. Bilden är från julafton.

P&K

P.S. Haha, tänk att jag skapa ett inlägg tillägnat dressing. Amen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0