Jag behöver er hjälp!

Tudiloo mina vänner!

Nu har det gått ett tag sen sist igen, och nu skulle jag vilja be er om en tjänst, hur fräck är inte jag licksom. Jag har väl inte överdrivet många läsare men ni som kikar in här ibland, tror ni att ni skulle kunna hjälpa mig med en grej?
Det är nämligen så att om mindre än en månad går jag ut hotel- och restaurangskolan, då är jag färdigutbildad kock, hipp hurra för mig. Och man vill ju alltid se så snygg ut som möjligt när man går upp och får sitt betyg. Så jag vill fråga er vad ni tycker jag bör ha för klänning på mig. Ska den vara vit? Ska den absolut inte vara vit? Ska den vara blommig? O.s.v. Jag tänkte lägga in några bildförslag här så har ni nått att tycka till om. PLEASE, hjälp mig för jag är clueless.

1.

2.


3.
4.  

5.
6.  


Personligen tycker jag att 5an är helt shysst, men vad tycker ni?

P&K

Kommentarer
Postat av: polarn

jag tyckte bäst om nummer 3!! :)

2010-04-27 @ 21:38:53
Postat av: Katja

jag röstar på 3:an och 5:an, superfina!

puss gumman

2010-04-28 @ 09:50:02
URL: http://katjasoderback.wordpress.com
Postat av: amelie

3; an absolut...tykte de andra såg lite kanske tantiga ut, men kanske snygga på, d vet man aldrig..

2010-04-28 @ 14:26:02
Postat av: Malin

Tyckte absolut 5an o sen såg jag att du med tyckte den:) den var fin o lite extrafin oxå, gillade den mycket! KRAMAR

2010-04-28 @ 16:48:10
Postat av: lalalala

Jag tycker du ska ta nummer 6!

2010-05-02 @ 19:54:40
Postat av: Jennifer

Hej alskade syster... Har kollat in alla fina klanningarna. Jag, Jade & Bekka tycker oxa bast om nr 5, men jag gillar aven nr 4. Hoppas du far en underbar examens dag, onskar jag kunde va dar. Puzz

2010-05-10 @ 05:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0