Spanska!

Tjohoo!

Idag har söta mamma åkt hem till Täby igen. Det var kul att ha henne här ett par dagar. Tack för städningen mamma, =). 

Jag måste komma igång med träningen nu igen efter ett LÅNGT sommaruppehåll. Jag började med bodycombat i måndags tillsammans med Anneli, Jana och Linda och det kan jag säga att det kändes jäkligt skönt att köra ett hårt träningspass igen, det var på tok för länge sen. Svetten rann och jag såg nog ut som en brandbil när vi var klara. Och idag var det dax igen. Anneli skulle plocka upp mig vid 6, en kvart före det började men när hon inte hade kommit 5 över så ringde jag henne. Och hon hade somnat på soffan, den lilla jäkeln =) Men hon var förnånansvärt snabbt hemma hos mig ändå så vi blev väl bara 5 minuter sena kanske.

Efter träningen drog jag iväg på min första spanska lektion någonsin tillsammans med Jana. Det stämmer, vi ska läsa spanska på medis i två terminer. Det var svårt men det kan nog bli skoj ändå. Jag lärde mig iaf säga: 
-Hola, me llamo Carolyn. Y mi amiga se llama Jana.
Haha, det ska bli spännande att se hur bra det här kommer att gå.   

 Anneli & jag

 Jag & Jana

Nu, sängen. Puss & kram.


Kommentarer
Postat av: tuula

Heja på med spanskan.

Jätte kul med din blogg:hur hittar man bloggar om

man inte har blogg adressen.Uppdrag till dig

2009-09-29 @ 20:26:39
Postat av: tuula

Heja på med spanskan.

Jätte kul med din blogg:hur hittar man bloggar om

man inte har blogg adressen.Uppdrag till dig

2009-09-29 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0